Torsdag.

Skola, skola, skola! Det känns så otroligt onödigt att vara i skolan när man inte ens gör så mycket där! Men men, vi fick i alla fall sluta tidigare idag, pga. att en lärare var sjuk. Så jag begav mig till stan för att träffa min syster, eftersom Titti var sjuk så vi kunde inte åka till stallet! Men jag och min syster tog en sväng till Göteborgs Universitet, eftersom min syster ska börja plugga om en vecka. Sedan en fika på Condeco, mums! Det blev även en liten sväng på stan, kollade efter balklänning! Nu har jag lite bättre idé på vad jag ska ha för model på klänningen m.m.! Vi kollade även lite gym! Jag kommer att skaffa gymkort på SATS, det är inte alls dyrt just nu! Månadsavgiften för studenter ligger på 295 kr, då ingår ett simkort på vallhalla, OCH det gäller på alla SATS i hela Göteborg. Sedan kostar startavgiften BARA 250 kr nu i januari! Så det blir det nog. Men sedan har var 3 veckor på sig att bestämma sig innan det blir bindningstid! Så nu är jag riktigt pepp inför det, träningen börjar på tisdag!

Men nu ska jag fortsätta kolla på Made in Sweden, och sen PLUGGA!
/em.


Kommentarer
Postat av: jojo

jag hitta massa pass jag vill gå på=)

2010-01-15 @ 11:53:51
URL: http://storglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0