23 mars.

Inatt har jag sovit så himla dåligt! Usch, vad har inte hänt!? Sov ju själv hos min syster. Först började det med att jag stängde ute katterna ur rummet, dom gick ju inte in!! och jag ville inte sova med öppen dörr, läskigt ju! Haha. Så där runt 3 vill dom komma in, dom fick hålla på en del innan jag gick och öppnade åt dom. Det gjorde ju inte saken bättre, skulle dom sova? NEJ, dom gjorde allt annat istället. Gick runt och kollade på allt, klöstepå mattan, försökte gosa med mig, försökte öppna den andra dörren som jag ställt extrasängen emot eftersom den inte är stängd helt annars. Och även tog upp hela sängen, om inte det Spencer kommer vid 4 och lägger sig mitt på mig, jättemysigt.... Han höll även på att springa fram och tillbaka mellan hallen och rummet, vet inte riktigt vad han gjorde där men tyst var han inte ialla fall!

Måste i alla fall säga att gårdagens ridpass gick riktigt bra :) Känns skönt!

Nu ska jag däremo göra i ordning mig till praktiken!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0