Back in the game.

Praktik idag, äntligen "frisk" även om jag fortfarande inte känner någon hunger.. (!) Märkte däremot att det var supernice väder när jag gick ut för att äta lunch med pappa! Det är ju vår i princip!!!! Äntligen! Pappa hjälpte även till att köpa påsar inför mässan på torsdag och onsdag! Nu är jag riktigt pepp inför den, kan ju bero på att jag är frisk och vet att jag kan vara med!

Nu är jag dock trött, eller himla ont i fötterna! Usch, usch! Men måste plugga, arbete att lämna in på fredag!

Lite bilder på min systers katter, eller ja, dom som hon tar hand om i den nya lägenheten/rummet.
Spencer



Dizzy "Lejonet"


Norsk skogskatt, 12 kg.. BIGGGGG! Gillar mat med, haha!


/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0