Brownie.

Nu vet jag inte riktigt varför jag lägger upp denna. Men det är en tävlingsvideo, enda jag har kvar sen min data dog, eftersom det var den enda som redan låg på min youtube! Jag sitter i för övrigt och väntar med spänning på Saras nästa video, Flyinge omg 3. För den kommer väl Sara?!

Jag och Brownie, ifrån Nääs Rk - 70 cm. Utbytestävling - Storås vs. Nääs. Storås vann faktiskt den omgången, och jag bidrog väl i alla fall lite eftersom jag lyckades att hålla nollan i båda omgångarna! ;) Detta är däremot grundomgången. Lite dålig eftersom den är filmad med mobilkamera, 2007 också, haha!


Imorgon ska jag också rida Cosma igen, lite träning för Sandra, ska bli skönt eftersom hon är riktigt känslig nu under fällningen! Men jag är riktigt, riktigt, riktigt sugen på att hoppträna alltså! Hoppas på att det händer snart, och vara hästskötare när Sandra tävlar.

/em.


Kommentarer
Postat av: sara

haha vi får väl se ;) tänkte slänga ihop en film från alla omgångar på flyinge sen när det är klart. Men jag kan lova att det kommer en film från tävlingen på söndag =)

2010-03-26 @ 08:41:26
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0