Gina.

Äntligen har denna kommit i fler färger! Kom i januari ungefär, i blått och svart vitt, men nu finns den i brun med. Min vårsjal antagligen, jättesöta! Nu ska man bara ha en jeansjacka som man kan ha den till, men hoppas på att den passar med min skinnjacka också! Vi får se, någon dag när den ska prövas!

Gina Tricot - 129:-


Sitter just nu och väntar på att någon ska kunna smsa om vad jag ska skriva i mitt arbete, hm.. frågan är ju vart jag lagt mitt papper. Och vad man ska ha lärare till om dom inte svarar på MEJL!? Bli så irriterad!!!

/em.


Kommentarer
Postat av: Challen

Haha vet iofs inte om hon verkligen gillar den låten, skojade mest. Men skulle inte förvåna mig om hon faktiskt gjorde det haha

2010-03-09 @ 20:19:02
URL: http://charlottakutsomihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0