Hoppning.

Just nu är jag lite lagom trött, eller helt död faktiskt! Skola och sedan stallet, som gick otroligt bra på vägen dit, eller INTE! Men Sara var ju med, min personliga tränare! ;) Haha, nä men hade lite markarbete/hoppning, blev lite mer hoppning än planerat, det kan ju lätt bli så när Sara får bestämma, haha! Sen har jag kommit på att jag inte alls är så jättedålig på avstånd, bara att jag inte "vågar" sitta tillbaka ordentligt utan trycker istället ifrån. När jag tänker efter lite hur det gick, men som inte går så bra eftersom jag är för trött! Men blev lite för hård i handen mot slutet, eftersom jag var så trött! Men annars tror jag att det gick ganska bra, fast om man kollar på filmen vet jag inte! Haha, men den kommer nog någon dag när Sara har fixat den! :)
På fredag blir det dressyrträning, måste träna på min sits och få mina ben att arbeta lite bättre!

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0