lördag.

Igårdagens restaurangbesök var riktigt mysigt, och gott!! Tack igen för att söta grejer! Fick massa fina smycken och lite annat! Utgången efter blev väl inte mindre lyckad men men. Var nog lite pga. att jag var så himla trött, död i hela kroppen ungefär! Tänkte lägga ut en bild på Sara igår, eftersom hon är dum och inte kunde vara med! Men jag vet inte, kanske kommer en annan gång ;);)

Red också Cosma igår, gick super bra! Sandra är en bra ridlärare, haha! Så nu ska jag bara rida så hela tiden också, och ännu bättre!

Men nu måste jag nog börja fixa mig och äta frukost. Ska till mormor eftersom hon fyllde år igår.

/em.


Kommentarer
Postat av: sara

du skulle bara våga!

2010-03-27 @ 12:49:40
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0