Trött, trött, trött!!

Idag vet jag inte riktigt vad som hände! Jag har varit så trött så det är helt sjukt! Vilket gör att jag snart ska försöka gå och lägga mig, eller i alla fall fixa klart allt och läsa! Det jag ska fixa nu är ju packa, för imorgon ska jag sova hos Sandra! Ska bli skönt faktiskt, man sover alltid så bra där. Så det gillar vi! Men först ska vi självklart till stallet också, och rida tillsammans! :) Som vi också gjorde i söndags.
Om det är någon som letar häst! Så har vi ju en supersöt och snäll till salu! Lite panik nu! Kan lämnas ut på foder. Maila: [email protected] ! :)
/em.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHA lite seg på att svara :P

Men aah gick de bra för dig när du red:P (aa de var ju ett tag sedan men du kanske har något minne av de:P)

Min runda såg ju lite små kul ut :P

2010-10-26 @ 07:31:11
URL: http://flodabrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0