Back again.

Nu är det många som tjatat på mig att jag måste blogga! Tyvärr har jag inte hunnit det senaste, eller orkat!
För det första! De två veckorna i Turkiet var superhärliga! Perfekt väder! :D Dock håller nog inte de andra med mig, dom tyckte det var lite för varmt. Men men! Ska försöka få in bilderna på datan snart också! :) Det blev väldigt mycket bad! Alldeles för varmt för att sola tyvärr! Men färg fick man lite ändå.
Jag har också börjat mitt nya jobb, som tagit ganska mycket tid. Men det är roligt och jag kämpar på, haha!
De två senaste veckorna har jag haft båda hästarna också, och bott i Sandra jättehus! Så jag har inte haft en data på två veckor, men inte för att jag hunnit med det ändå. Jag har ridit på Cosma och Sunshine. Sunshine rids nästan i alla gångarter nu :)
Men nu måste jag fixa mitt nya rum! :D
/em.

Kommentarer
Postat av: Titti

Äntligen! haha : D imon ses vi <3

2010-09-18 @ 12:00:57
URL: http://www.nattstad.se/tittibuuws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0