Soooool.

Man kan vara tröttare än vad jag är just nu?! I morse var jag uppe tidigt nämligen, eller ja, samma tid som jag går upp när jag ska till jobbet, 06.45! Och självklart bar det av till stallet! Fixa allt och sen kom hovslagaren! Så ingen ridning idag, heller inte igår.. jag stod och pratade lite för läänge med Nadia! Så hon har fått vila två dagar istället för en. MEN imorgon är det hoppträning! :)

I alla fall, efter stallet kom Weronika och hämtade mig. Hon skulle iväg och provrida en häst! Egentligen var den till salu, men hon letar foderhäst! Det var lite trevligt! :) Fina häst, fast ganska gammal, men det hon letar efter då hon vill ha en mer erfaren. Inte min typ heller, då det var en arab ;) hihi, nä men han var jättesöt! Så nu får vi se vad som händer här näst!

Nu måste jag hoppa in i duschen, så att jag är i tid hem till Linnea! :)

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0