For the first time.

Nu ska jag snart sova, gå och lägga mig tidigt för en gångs skull!

Flyttade mitt lilla hjärta igår! Och det gick bra, hon verkar inte ha påverkats precis. Till skillnad ifrån Cosma som slutade äta när vi skilde på dom förra gången. Och än så länge har hon inte rört grimman utanför boxen och så vidare! Men någon som har tips på något man kan ha som leksak i boxen?! :) 

Det tar i alla fall 25 min att cykla dit när det är is ute! Sen tar det typ bara 15 min att cykla hem, för det är nerför då! Sen tar det nog lite kortare dit, när isen försvinner och jag får upp konditionen också!

Sen är ju tanken att Sunshine ska sättas igång denna veckan, efter sin vintervila. Så tänkte ta lite promenader nu i veckan, och börja skritta i helgen, när det är ljust ute! Det är ju så jävla halt ute, och paddocken går inte alls att använda!

Men men, nu ska jag sova!
/em.

Kommentarer
Postat av: sara

Skönt att det är så nära =)



En såndär jolly horse ball eller slick leksak som man hänger upp! Finns massor =) Ska köpa en sån till emilio oxå ;)

2011-01-31 @ 19:21:37
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/
Postat av: Jakobstine

really good site!!

2011-05-30 @ 12:17:08
URL: http://jakobstine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0