Hello!

Nu var det ett tag sen jag skrev här, som vanligt! Men orkar aldrig skriva, för kommer aldrig på något roligt... men men! Måste ju i alla fall säga att jag känner mig väldigt duktig!!  Vägen till stallet ifrån hållplatsen är ca 700 m, inga lampor och bara skog och ängar, 3 hus längs.. alltså inte så mycket! I början.. från och med november det vill säga, var jag livrädd när jag gick där. Var i princip tvungen att prata med någon i telefon! Om det inte fanns någon att prata med, så gick jag och sjöng, för att älgarna skulle höra mig! Vilket faktiskt gick bra. Jag hade även en ficklampa, som jag lyste som en galning runt mig!
MEN! Nu har min ficklampa varit trasig sen typ julafton någon gång! Och jag kan nu gå utan lampa, trots att snön är borta så att allt ser ännu läskigare ut! PLUS att jag lyssnar på musik samtidigt. Måste ju säga att jag är väldigt imponerad på mig själv!
/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0