20.

Lite härligt är det faktiskt att ha all tid i världen! Vara en riktigt 20-åring som bara umgås med kompisar och gör roliga saker!

Men inte precis så att jag skulle vilja ha det så varje månad. Jag får det 1 månad per år! Det räcker alldeles lagom!

Sedan är det ju ganska stor förändring att gå ifrån stallet 2 dagar i veckan, till 7 dagar i veckan, bara sådär! Men man lär sig. Och det är de bästa som finns!

Juli.. min spontanmånad! Ja, det kan man säga! Idag blir det utgång med min storasyster. Hej, kommer jag sova någon gång i natt? Typ kl6 imorgon kör vi ner till Falsterbo! :D Det ska bli riktigt skoj! Jag har ju aldrig varit där.. plus att jag fick Susanna att åka med också! hihi



/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0