I'm loosing control.

min bästa vän Susanna, inget annat bättre än så, punkt.

när jag borstar tänderna , gör jag det alldeles för fort, oftast. för att det är tråkigt.

när jag lagar mat blir det alltid jättegott. men det händer allt för sällan.

jag är (lite) rädd spindlar, höjder och olyckor.

den värsta känslan är att känna sig helt jävla ensam.

den bästa känslan är fjärilar i magen.

jag är bäst på .. ja haha, shota?

jag är sämst på göra det jag bestämt mig för, kommer alltid andra tänkar och saker ivägen.

jag lyssnar på bra musik.

jag pratar norska?

jag tycker om
sol, och solbränna.

kärlek är långt ifrån.

i somras hade världens bästa julimånad

sist jag grät var väldigt längesedan, förvånadsvärt.

när jag vill tänka åker jag till stallet , eller lyssnar på musik.

när jag bakar har jag alltid jättemycket vaniljsocker i grädden.

just nu tänker jag på hur roligt vi hade i fjällbacka i helgen.

idag har jag övningskört.

ikväll ska jag sova i min dubbelsäng, helt själv!

imorgon kommer jag övningsköra och rida.

min mobiltelefon är snart helt paj..

när jag vaknar snoozar jag alltid i ca 30min.

om jag var ett djur vill jag vara en katt.

/em.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Jo jag vet men han är lite små ryckig i munnen och ganska skumpig och tyglarna är inte dom bästa så dom glider ur händerna hela tiden och jag vill inte hålla för hårt för då blir jag så stum i kroppen. Men tack så jätte mkt för tipsen :)

2011-07-27 @ 21:48:12
URL: http://mathildaaaglansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0