Falsterbo 2011.

Ja, himla roligt det var i Falsterbo! Faktiskt första gången jag och Susanna var där. Vi åkte dit helt random, utan någon plats att bo/campa. Men som tur var fanns det ledig plats på campingen pga. man måste vara över 20 år, vilket inte alla var!

I lördags var hoppläktarbiljetterna tyvärr slut. Men vi kollade runt på alla grejer och shoppade lite. Sedan satt vi även och kollade på hoppframridningen. Men det var nästan lika roligt, kolla på alla fina hästar och hur alla rider osv! Kvällen avslutades med lite bad i havet (årets första dop) och party party! Otroligt skoj kan jag säga!

Söndagen hade vi fixat biljetter till hoppläktaren och satt där hela tiden nästan. Men lite shopping blev det också! Kollade på finalen i 7-års championatet, barbackahoppning och grand prixen. Mycket inspirerande! Där Sveriges nya stjärna Angelica placerade sig 2a. Tyvärr, gjorde Rolf-Göran Bengtsson en miss i omhoppningen. Men sånt händer! Vi gillar honom ändå ;)





Vi kan ju avsluta med att sammanfatta det hela! Jag ser ut som en poklagris, stukat foten, brännmärk och himla trött. Men sjukt skoj hade jag i alla fall!

Kommer kanske lite bilder på vad jag shoppat!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0