Pannbandet.

Jag har kommit på något som jag vill ha! (ovanligt! ;)) Det är i alla fall ett träns. Eller hur det ska se ut. Jag har ju redan ett pannband liggandes hemma.



Det som hade varit himmla snyggt till detta, är ett träns med pullarnosgrimm MED vita sömmar! Riktigt snyggt tycker jag! Dock hade det nog passat bättre till en skimmel. Men det kanske passar en brun häst med! Hon är ju lite vit i ansiktet ;)

Det närmaste jag hittade var dock bara detta tränset ifrån Hööks, 689 :- :


Det hade dessutom redan ett liknande pannband, men alldeles för tunt ;) Det kan man ju alltid sätta på ett av mina andra 3 träns... hehe! Eller bara låta ligga.. eller köpa ett till bett och leta delar till resten av tränset! Hihi!

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0