Hoppelihopp.

I'm back! ;) Haha! Nu har jag varit i stallet och tagit hand om min pärla, även hoppat lite titthinder i paddocken!

Jag måste ju börja med att säga, något jag sa senast också tror jag! Haha, hon börjar få så bra frammåtbjudning! Riktigt härligt! Skrittade och travade fram på vägen för att få en liten pigg Sunshine, så tråkigt att rida fram i paddocken. Sen blev det inte så mycket trav dock, inte ens på vägen för hon försökte galoppera hela tiden. Så söt var hon, bara jag släppte lite på tygeln så fattade hon galopp. 

Inne i paddocken var hon lika duktig som senast! Arbetade jättebra i galoppen i början. Däremot måste vi arbeta upp traven lite, men hon är så springig i början och vill galoppera hela tiden. Men efter att jag ridit fram lite, travade jag över två bommar på marken, även där jäteduktig! Något som hon innan vintervilan var otroligt klumpig! Hon kunde inte gå över bommar utan att trampa på dom. 

Sedan hade jag satt upp ett titthinder! Ett hinder med två sockerbitar under. Ja jättetittiga sa Sunshine! Nej inte alls, det var bara ett vanligt hinder, som man hoppar hur lätt som helst! Dock så bockade hon av mig efter ett språng, haha! Klumpigt av mig! 

Men hon var otroligt duktig ialla fall! Börjar bli riktigt fin efter denna veckan. Till skillnad ifrån förra veckan då jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen! 

Oj oj, blev väldigt mycket text! Hihi

/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0