Problem.

Gud vad jag vill ha ett eget stall!! Så att man hinner med allt man vill med hästen, eller i alla fall så att det ligger 5 min gångväg bort!!! Jag vill verkligen att isen ska försvinna nu så att jag kommer igång med Sunshine! Så att vi kan börja hoppa! =D Föresten! Något tips på vilken klubb man ska vara medlem i ???

Den första orsaken till varför jag vill ha stallet närmare (även om det tar ca 20 min att cykla nu), är för att SPECIELLT när Sunshine är under utbildning. Vill jag verkligen sköta ALLTING själv! Till och med hanteringen ifrån marken. Vill verkligen ha koll på allt! Sådan är jag, även i framtiden när hon inte är unghäst längre! Men det är ju lite svårt om man inte har eget stallet, jobbar och inte har någon bil, eller för den delen körkort! Tiden räcker verkligen inte till för att ha ett liv heller i så fall!

Nu hjälper ju min underbara vän Titti mig! :D Vilket jag uppskattar jättemycket! Då hon är en av min närmaste vän, så litar jag på henne, och vet att hon lyssnar på mig osv! Men jag tycker fortfarande att det är jobbigt eftersom jag inte får göra det själv!!! Så himla jobbigt!

Vilka problem man har VA!?!? Hihi!

/em.

Kommentarer
Postat av: Titti

sötnos! : D och jag förstår dig! Är likadan om Chivas :D Men jag skulle absolut inte göra något som du inte vill! :) Du vet vad jag har sagt till dig :) Du bestämmer ÄVEN om jag är din vän, vill inte att du ska tänka att jag ska få göra ngt mer bara för att du känner mig :) hihi tycker bara det är mysigt att jag ens får ^^ <3 ILY!

2011-03-02 @ 23:00:10
URL: http://www.nattstad.se/tittibuuws
Postat av: Syvermary

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2012-07-19 @ 06:45:48
URL: http://syvermary.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0