18,45.

Nu ska jag snart åka till stallet.. funderar på om jag ska cykla! Tror det får bli så, kan ju inte vara för lat!

Hon har fått vila lite nu, då veterinären fixade hennes tänder i fredags! Och ska nu ridas på hackamore. Sen passar det ganska bra med en lite vila då hon ändå gått ganska bra sedan hon sattes igång! Men ska rida idag kanske, eller imorgon. Annars ska jag rida ut med Zeinab på torsdag i alla fall! Vi får se om jag får stopp på hästen! ;)

Och på söndag ska jag ha markarbetsträning för Sandra, plus lite ledarövningar! Känner att jag verkligen inte lagt någon tid på det alls! Det var väldigt längesen som jag verkligen tog hand/skötte om en häst. Sedan jag slutade ridskolan och slutade rida Mackenzie, så har bara ridit olika hästar! Och verkligen tappat allt annat!
Mackenzie följde ju mig som en lite hund! Men jobbade honom mycket ifrån marken, då han inte var inriden de första 5 månaderna jag tog hand om honom! Och jag känner att det verkligen behövs med S1! Hon testar mig väldigt mycket, och hon har blivit väldigt stoig sedan vi flyttade till nya stallet, eller väldigt nonchalant kan jag ju säga!

Men nu ska jag hoppa i ridkläderna istället!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0