Hästtäcken...

Som jag antagligen sagt tidigare har Sunshine värmeutslag. Vilket är lite problem om hon ska stå med täcke inne under vintern. Speciellt när hon ska klippas denna vintern! Men nu har jag fått en ny stallplats from 1 aug. För en gångs skull inte ute i sista minut ;) haha! Och det är täckesbyte, eller bara ett! På eftermiddagen får man ta av täcket själv.

Men jag har fått kommentarer att jag ska använda täcken som andas. Någon som har tips på täcken som ANDAS?

Det står att täcket ifrån Hööks som hon har, Andas! Men nej, det får hon utslag av. Sedan har hon bara ett vintertäcke och ett ofodrat regn, men de är ifrån Börjes. Kommer tyvärr inte in på deras hemsida nu. Men känns inte som det har samma andningsfunktion som de ifrån Hööks. (Däremot sitter de ifrån Börjes himla bra på henne!)

En liten bild på Sunshine och Cosma i vintras.


/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0