att vara vuxen.

Och ja, vart ska man börja?

Nu är det en vecka sedan vi var på Åby. Och allt är som ett stort jävla frågetecken! Inte en jävla aning om vad som händer, eller hur jag ska välja att göra. Jag fick däremot svar ifrån försäkringsbolaget idag.. Dock var det ju inte de bästa nyheterna!

Alla tankar åker som en berg-o-dalbana.. Vad är det för fel på hästen, egentligen? Kommer hon bli bra ändå? Är det värt det? Går de att döma ut det? Hur mycket kommer de kosta?

Imorgon ska jag försöka få tag på veterinären i alla fall.. Beslut ska diskuteras lite. Ska nog ta och ringa försäkringsbolaget också.. det är ju trots allt deras pengar som jag använder, som egentligen kanske är onödigt..



/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0