20,59.

Jahopp, nu sitter jag här dööötrött! Denna helgen, har som de flesta andra, inneburit för lite sömn och lagom (?) alkohol på det, och lite jobb på det också. Men roligt har jag i alla fall haft, så jag mår bra ändå!

Igår kväll träffade jag min käre pappa, hans vän och min bror i stan, jag kom in vid kl 19, då hade dom suttit sedan kl 15... Yes! (y) Ett gott skratt förlänger livet! För att förklara det hela så... Jag kommer till Chez, och jag beställer mat med en gång i princip. Pappa beställer en sallad för att jag inte ska behöva äta själv. 5 minuter senare.. Pappa: "ehh, mat! Har vi beställt än?"

Kvällen fortsatte vidare med goda vänner på de gamla vanliga viset!



Min underbara älskade partypingla!


Men nu ska jag låtsas som att jag inte alls är trött, och ta en promenad! Självklart ringa min lilla Lina samtidigt!

/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0