Godmorning.

Nu var det verkligen ett himla tag sedan jag skrev! Jag har faktiskt skrivit ett inlägg ibland, sparat det och sen så har det inte hänt så mycket mer, inte vetat vad jag ska skriva om.. eller inte tyckte att det är intressant. Men nu har jag fått lite motivation gissar jag på!

Jag kanske ska börja att berätta att hela operationen gick bra med Sunshine, idag var det exakt 6 veckor sedan. Dock fick hon lymfangi på köpet, pga att bandagen skavde och när vi tog av dom helt var hennes högerben jättetjockt! Så då fick vi ta en sväng till veterinären igen. Men nu tror jag att hon mår ganska bra. Lite rundare än innan. Däremot har vi trotsat veterinärena lite då hon konstant rev staketet och sprang in till Cosma ifrån sin sjukhage. Så sedan 1,5 v tillbaka har hon stått i normal hage. Så hon rör sig lite mer, men tror inte hon påverkas så mycket av det.

Nästa vecka är det återbesök! Så det är bara vänta en vecka till så får vi se om jag kanske får börja rida eller något sådant!? Jag hoppas verkligen det!! Är jättetaggad på att komma igång med träning och tävling och såvidare! Så vi får hoppas på det bästa!



Från i vintras.


Ska väl ta och kommentera att hennes man snart ligger på en sida! Har sedan hon blev avställd låtit den växa ut, så nu är det ganska lång och hon har tre stycken inbakade flätor i den ibland, så allt ligger snart naturligt på vänster sida! (ta i trä)

/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0