Nicenicenice!

Så efter gårdagens ridpass så hade jag en mycket bättre känsla!

Jag red en liten sväng med Anna & Willemke. Mest skritt, men sedan ville Willemke trava och Sunshine körde galopp istället. Tur att hon ändå är så himla snäll, annars hade hon kört rodeo hela galoppsträckan med tanke på hur hon skakade på huvudet och studsade! Haha

Sedan tog jag ca 4 varv i paddocken, för att känna lite. Eller ja, fatta en vänster och en höger galopp. Som sagt i onsdag kickade hon, och vill bara fatta vänster. Men hon tog höger super igår, eller ja med lite studs osv, och vänster gick galant. Inga sparkar eller sura miner! Dessutom höll hon huvudet låg och fortsatte arbeta hyfsat! Så himla skönt att det är lite små framsteg i alla fall!

Men idag är det fredag, och jag jobbar "hela dagen", så idag blir det vila för Pärlan!


Bild ifrån förra vintern. Candyman & Sunshine!

/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0